• Музичні подарунки для музикантів

PROEL

Виводити по Сортувати за ціною 123456 ... 9>>

За брендами



123456 ... 9>>

Історія компанії Proel почалася в 1991 році, коли Фабріціо Сорби (Fabrizio Sorbi), нинішній президент компанії, зібрав групу із 6-ти осіб, які працюють у сфері комунікацій, і почав виробництво і продаж зібраних кабелів. Це основне ядро розрослося в сучасну команду з 120 фахівців і співробітників.

Одним з найбільш важливих етапів цього розвитку є створення в 1997 році Відділу з досліджень і розробок, який з моменту його утворення був відповідальним за дослідження, проектування і створення прототипу звукопідсилювачів під знаком «ЗРОБЛЕНО В ІТАЛІЇ».

У 1998 році була придбана Tamburo, історична марка барабанів і ударних інструментів, а також було створено вузькоспеціалізоване підрозділ виробництва, яке виділялося, серед іншого, передовими технологіями обробки деревини. У 2003 році бренд Proel почав роботу у області освітлювальної апаратури і світлодіодів, результатом чого стало придбання Sagitter, як бренду, так і виробничого устаткування. Іншим фундаментальним кроком у 2003 році є залучення приватних інвестицій у капітал компанії Proel з придбанням міноритарного пакету акцій (30%) - важливий поштовх для розвитку групи, який дозволив її керівництву скористатися кваліфікованими консультаціями щодо вибору стратегій корпоративного управління.

У 2007 році компанія Proel придбала Turbosound Ltd., англійську компанію, яка є лідером в області звукопідсилення, назва якої асоціюється зі всесвітньо відомими музичними колективами і кращими міжнародними турне: Pink Floyd, Iron Maiden, Dire Straits, The Shadows, Роббі Вільямс, Jamiroquai, Nine Inch Nails, Наташа Бедінгфілд, Девід Гілмор...

Іншими важливими віхами цієї історії є, по-перше, запуск езотеричної лінії аксесуарів для музичних інструментів під брендом Die Hard, що є результатом співпраці з факультетом фізики Університету " Акуилы, а також надзвичайно відповідального підходу до того, що стосується проектування та інноваційних технологій; і, по-друге, успішний початок бізнесу в області систем звукопідсилення, які використовуються для постійного встановлення в аеропортах, готелях, торгових центрах, на вокзалах та в місцях здійснення релігійних обрядів. Сила цього бізнесу полягає в здатності вивчати, проектувати і створювати системи, що відповідають будь-яким специфічним вимогам. Ось найбільш значущі кроки розвитку, які допомогли компанії Proel стати лідером в області виробництва і збуту аудіо-, відео - та освітлювальних систем для індустрії розваг, заходів та установок. Швидкий розвиток з успішним використанням можливостей висококонкурентного і спеціалізованого ринку.