• Музичні подарунки для музикантів

YAMAHA

Виводити по Сортувати за ціною 123456 ... 224>>

За брендами




Корпорація Yamaha була заснована в Японії в 1887 році і почала свою діяльність з виробництва язичкових органів (фисгармоний). Тоді вона називалася Nippon Gakki Co., Ltd. З тих пір корпорація Yamaha зросла на найбільшого в світі виробника всіх видів музичних інструментів і стала провідним виробником аудіо/відео продукції, напівпровідників та інших товарів, що мають відношення до комп'ютерів, спортивних товарів, побутової техніки, спеціальних сплавів, інструментів і промислових роботів.

На сьогоднішній день Yamaha має 106 дочірніх компаній і представництв по всьому світу на додаток до значної кількості компаній в Японії.

На додаток до цього, Yamaha володіє і управляє унікальними зонами відпочинку по всій Японії, призначеними для організації дозвілля і культурного розвитку наших покупців. Також Yamaha надає місця для занять музикою, дає можливість презентації своїх композицій і створює інфраструктуру для приносять задоволення музичних експериментів.

З часу заснування у 1966 році, фонд Yamaha Music Foundation веде активну діяльність, пов'язану з музикою; вона включає в себе відкриття музичних шкіл Yamaha і проведення юнацького фестивалю Junior Original Concert. Зобов'язання щодо популяризації музики, розвитку і підтримки музичної освіти - один з найважливіших елементів, що відрізняють Yamaha від конкурентів.

Yamaha прагне виробляти товари і послуги, що задовольняють найрізноманітніші запити і потреби людей по всьому світу. Продукція та послуги компанії отримали міжнародне визнання завдяки чудовій якості, дизайну, акустики, технологій, виробництва та орієнтованості на споживача. Продукція та послуги Yamaha високо цінуються професіоналами, установами та підприємцями, що мають відношення до цієї галузі.

Філософія нашої корпорації полягає у зорієнтованості менеджменту та виробництва на потреби кінцевого споживача; надання високоякісних товарів і послуг; постійних зусиллях, спрямованих на розширення існуючих ринків та створення нових; розширення дослідницьких робіт і поліпшення виробництва, розрахованих на тривалу перспективу; виконання зобов'язань перед кінцевими користувачами через постійне поліпшення післяпродажного обслуговування; прагнення до подальшої глобалізації бізнесу корпорації Yamaha; стимулювання зростання компанії через розширення асортименту.

Основна корпоративна мета Yamaha проявляється у всьому, що вона робить, і полягає в поліпшенні якості життя людей по всьому світу.